Jak přesměrovat hovory na jiné číslo: jednoduchý návod

Úvod do přesměrování hovorů

Přesměrování hovorů je funkce, která umožňuje přesměrovat příchozí hovory na jiné telefonní číslo. Tato funkce je užitečná v mnoha situacích, například když jste na cestách, v práci nebo zkrátka nemůžete zvednout telefon. Díky přesměrování hovorů můžete zajistit, že se důležité hovory neztratí a budete mít možnost je přijmout na jiném zařízení. V tomto článku se podíváme na to, jak přesměrovat hovory na jiné číslo, a to jak na mobilních telefonech, tak na pevných linkách.

Jak přesměrovat hovory na jiné číslo

1. Přesměrování hovorů na mobilních telefonech

  • Postup pro Android: Otevřete aplikaci Telefon a přejděte do nastavení. Zde vyhledejte možnost „Přesměrování hovorů“. Zvolte typ přesměrování, který chcete nastavit, a zadejte cílové číslo, na které chcete hovory přesměrovat. Potvrďte nastavení a přesměrování bude aktivní.
  • Postup pro iOS: Otevřete aplikaci Nastavení a přejděte do sekce Telefon. Zde najdete možnost „Přesměrování hovorů“. Aktivujte tuto funkci a zadejte číslo, na které chcete hovory přesměrovat. Uložte změny a přesměrování je nyní aktivní.

2. Přesměrování hovorů na pevných linkách

  • Jak nastavit přesměrování na domácím telefonu: Většina pevných telefonů má možnost přesměrování hovorů. Obvykle je třeba zvednout sluchátko a vytočit kód pro přesměrování (např. *21* pro přesměrování všech hovorů), následně zadejte cílové číslo a potvrďte stisknutím klávesy #.
  • Možnosti pro firemní linky: Firemní telefonní systémy často nabízejí pokročilé možnosti přesměrování hovorů. Je dobré kontaktovat poskytovatele služeb nebo administrátora systému, aby vám pomohl nastavit přesměrování podle vašich potřeb.

Specifické typy přesměrování

1. Přesměrování všech hovorů

Pokud chcete, aby všechny příchozí hovory byly přesměrovány na jiné číslo, postupujte podle výše uvedených instrukcí pro přesměrování hovorů. Zvolte možnost přesměrování všech hovorů a zadejte cílové číslo. Tímto způsobem zajistíte, že nezmeškáte žádný hovor.

2. Přesměrování pouze v případě, že je číslo obsazené

Pokud chcete nastavit přesměrování pouze v případě, že je vaše číslo obsazené, můžete použít kód pro přesměrování při obsazené lince (např. *67* pro přesměrování při obsazené lince). Zadejte cílové číslo a potvrďte nastavení. Tímto způsobem budou hovory přesměrovány pouze tehdy, když je vaše linka obsazena.

3. Přesměrování pouze při nezvednutí hovoru

Pokud chcete přesměrovat hovory pouze v případě, že je hovor nezvednut, použijte kód pro přesměrování při nezvednutí hovoru (např. *61*). Zadejte cílové číslo a potvrďte nastavení. Tímto způsobem se hovory přesměrují pouze tehdy, když je hovor nezvednut.

Jak zrušit přesměrování hovorů

Pokud chcete zrušit přesměrování hovorů, postupujte podle stejného postupu jako při nastavování. Na mobilních telefonech přejděte do nastavení přesměrování hovorů a deaktivujte tuto funkci. Na pevných linkách zvedněte sluchátko a vytočte kód pro zrušení přesměrování (např. #21# pro zrušení všech hovorů). Tímto způsobem zrušíte přesměrování a všechny hovory budou opět směrovány na vaše původní číslo.

Časté otázky o přesměrování hovorů

1. Je přesměrování hovorů zpoplatněno?

Přesměrování hovorů může být zpoplatněno v závislosti na vašem poskytovateli služeb. Někteří poskytovatelé mohou účtovat poplatky za přesměrování na jiné číslo, zejména pokud se jedná o zahraniční čísla. Je dobré se informovat u svého poskytovatele, abyste se vyhnuli nepříjemným překvapením.

2. Může být přesměrování hovorů použito pro zahraniční čísla?

Přesměrování hovorů na zahraniční čísla, jako jsou německá telefonní čísla, je možné, ale opět závisí na vašem poskytovateli služeb. Ujistěte se, že máte správné mezinárodní předvolby a že vaše služba umožňuje přesměrování na zahraniční čísla.

3. Jak zjistit, zda je přesměrování aktivní?

Chcete-li zjistit, zda je přesměrování hovorů aktivní, můžete provést testovací hovor z jiného čísla. Pokud se hovor přesměruje na cílové číslo, znamená to, že je přesměrování aktivní. Další možností je zkontrolovat nastavení telefonu nebo kontaktovat svého poskytovatele služeb pro potvrzení.

Závěr

Přesměrování hovorů je užitečná funkce, která vám umožňuje zůstat v kontaktu, i když nemůžete zvednout telefon. Ať už potřebujete přesměrovat hovory na mobilních telefonech nebo pevných linkách, postupy jsou jednoduché a snadno proveditelné. Nezapomeňte se informovat o případných poplatcích a možnostech přesměrování na zahraniční čísla, abyste mohli využívat tuto funkci co nejefektivněji.

Přejít nahoru